۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۴۱

خاویر مارتینز:

بایرن اگر صعود می‎خواهد باید در لندن گل بزند

بایرن اگر صعود می‎خواهد باید در لندن گل بزند

بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت این در صورتی که می‎خواهد جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند باید در لندن گل بزند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه امارات با آرسنال دیدار می‎کند.

بایرن فصل گذشته در همین مرحله با نتیجه سه بر یک مقابل آرسنال در لندن به برتری رسید و در بازی برگشت در "آلیانتس آرنا" با نتیجه دو بر صفر شکست خورد اما به لطف گل زده در خانه حریف به دور بعد راه پیدا کرد.

"خاویر مارتینز" در خصوص این دیدار گفت: این بازی با دیدار فصل گذشته متفاوت است. آرسنال هرگز حریف آسانی نبوده و آنها امسال قوی تر شده‎اند. آرسنال سال گذشته در مونیخ ما را شکست داد و خوب می‎دانیم که گل زدن در لندن چه اهمیتی دارد. اگر بتوانیم گل بزنیم می‎توانیم به صعودمان به دور بعد اعتقاد پیدا کنیم.

ملی پوش اسپانیایی بایرن در ادامه گفت: آنها بازیکنان بهتری دارند. یک بازیکن با اعتماد به نفس و موثر به مانند مسوت اوزیل که من هنوز در عجبم رئال مادرید چرا وی را از دست داد.

"فیلیپ لام"، کاپیتان بایرن مونیخ، هم گفت این تیم برای نتیجه تساوی بدون گل به لندن نمی‎‏رود. وی گفت: بازی آسانی نخواهد بود. اعتماد به نفس آنها پس از پیرورزی مقابل لیورپول افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 2239101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha